Migracja baz danych aplikacji Inwentarz Vulcan
Naczelnik Wydziału Edukacji e-mailem z dnia 3 grudnia 2020 roku zobowiązał dyrektorów jednostek do zaktualizowania rejestru niskocennych środków trwałych w nowym module Inwentarz Vulcan. Termin wykonania prac upłynął 31 stycznia 2021 roku. Od poniedziałku 15 marca 2021 roku firma Vulcan będzie przeprowadzać migrację bazy danych z przestrzeni roboczej (https://www.vulcan.net.pl/rybnikjp) na platformę https://www.vulcan.net.pl/rybnik, gdzie też znajdują się pozostałe aplikacje (Finanse, Kadry, Sigma). Do czasu wykonania tych czynności, tj. do 22 marca 2021 roku, Inwentarz Vulcan będzie niedostępny.
W związku z tym, że od 23 marca 2021 roku Inwentarz Vulcan będzie działał już na głównej platformie, autor oprogramowania przewidział dwie role dla użytkowników: księgowy – dla pracowników CUW oraz kierownik administracyjny – dla pracowników jednostek obsługiwanych. Rola „Kierownik administracyjny” umożliwia:
- przeglądanie informacji we wszystkich modułach,
- edycję danych dotyczących wyposażenia w kartotece majątku,
- edycję danych dotyczących obszarów ruchu majątku,
- edycję danych dotyczących wyposażenia w obszarze inwentaryzacji, przeniesienia i ruch majątku oraz przekazania odpowiedzialności.
Rola „Dyrektor” umożliwia przeglądanie informacji we wszystkich modułach.
Na stronie internetowej CUW w zakładce „Do pobrania – organizacyjne” został zamieszczony zaktualizowany formularz „Wniosek o konfigurację dostępu do Platformy Vulcan” (CUW_Rybnik_2.6). Druk ten umożliwia m.in. nadanie przez dyrektora jednostki roli kierownika administracyjnego w aplikacji Inwentarz Vulcan. Wypełnione wnioski można składać w skrzynce podawczej CUW. Przyznanie dostępu do aplikacji będzie widoczne na Platformie Vulcan poprzez podświetlenie na zielono kafelki Inwentarz Vulcan.