01.03.2019
Zmiany organizacyjne w CUW od 1 marca 2019 roku
Zarządzeniem nr 5/2019 Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Rybniku z dnia 27 lutego 2019 roku został wprowadzony nowy regulamin organizacyjny, który obowiązuje od dzisiaj. Szczegóły znajdują się tutaj. Najważniejsze wprowadzone zmiany to:
- zlikwidowano Dział Finansowy, a zadania zostały przekazane do głównego księgowego,
- zamiast kierowników referatów księgowości wprowadzono stanowiska zastępców głównego księgowego,
- wprowadzono nowy układ pokoi, a mianowicie:
- Referat Księgowości I – pokój nr 20,
- Referat Księgowości II – pokój nr 28,
- Referat Księgowości III – pokój nr 27,
- Referat Księgowości IV – pokój nr 10, - osoby kierujące poszczególnymi komórkami organizacyjnymi to:
- główny księgowy – Ksymena Zimny – pokój nr 20,
- I zastępca głównego księgowego – Alina Richter – pokój nr 27,
- II zastępca głównego księgowego – Danuta Pławecka-Hulin – pokój nr 10,
- III zastępca głównego księgowego – Grażyna Zdrzałek – pokój nr 28,
- kierownik Działu Administracyjnego – Danuta Kolasińska – pokój nr 23,
- kierownik Działu Płac – Aldona Rojek – pokój nr 22,
- zastępca kierownika Działu Płac – Krzysztof Goch – pokój nr 21, - księgowością funduszu socjalnego oraz środkami trwałymi zajmują się te same osoby, ale obecnie pracują one w Referacie Księgowości IV,
- obsługa bankowa i sporządzanie przelewów została przekazana do realizacji przez Referat Płatności – pokój nr 7,
- część pracowników została przeniesiona między pokojami, a niektórzy zmienili miejsce pracy na inne,
- aktualny wykaz pracowników wraz z numerami pokoi i telefonów znajduje się tutaj.